Zednářství je proti Naší Paní Fátimské (2010)
Vyznání bývalého zednáře
John Salza
The Fatima Crusader, č.
95, léto 2010.
John Salza, který zná
zednářské rituály z nitra svobodného zednářství, je nanejvýš kvalifikován
k tomu, aby poukázal na to, že zednářství je opravdu pohanským
náboženstvím -které vyznává ďábla – zatímco předstírá, že je jen další
bratrskou organizací. Tato část promluvy Johna Salzy nám pomůže lépe pochopit
smrtelné nebezpečí, před nímž nás Naše Paní Fátimská varovala ve Třetím tajemství,
jak vysvětlil P. Kramer ve své promluvě na str. 32 tohoto čísla.
Zednářství je nepřítelem
Církve, a jak se dnes dozvíme, Naše Paní nás po mnoho staletí varovala, že
zednářství pronikne do Církve, zkazí hierarchii a povede duše k zatracení.
V této prezentaci nejprve promluvím o některých velmi důležitých
historických bodech, které ukazují, že zednářství je proti Naší Paní, a budu
mluvit o zednářských rituálech a nakonec uzavřu povídáním o tom, jaký účinek má
zednářství na katolickou Církev.
Byl jsem zednářem
Tak tedy, proč bych já
měl mít kvalifikaci o tomhle mluvit? Nu, ačkoliv jsem se narodil jako katolík a
jsem katolíkem celý život, stal jsem se také svobodným zednářem. Po skončení
práv mě mnoho katolíků žádalo, abych se přidal ke svobodným zednářům, což je
v Americe velmi obvyklé. Byli mi prezentováni jednoduše jako společenský
klub, který mi pomůže rozvinout obchodní kontakty. Měl jsem dojem, že americké
zednářství se od evropského liší, a tak mi to bylo i vysvětlováno. Když jsem
hledal radu u farních kněží, řekli mi totéž. A tak jsem necítil potřebu dále to
zkoumat. V tomto období mého života jsem se stal zednářským mistrem,
zednářem 32. stupně, členem Shriners (The Shriners neboli Shrine
Masons, zednáři svatyně, je zednářská charitativní organizace – pozn.
překl.). Byl jsem členem dvou lóží, působil jsem jako vedoucí osobnost
v jedné z těchto lóží, než jsem odešel, měl jsem být zvolen Uctívaným
velmistrem, a obdržel jsem velmi řídké osvědčení, Diplom způsobilosti, který mě
opravňoval školit ostatní zednáře v zednářských rituálech. To doslova
vyžaduje, aby si člověk uložil do paměti všechny rituály zednářství modré lóže
(první 3 stupně zednářství, tj. nižší svěcení, ve kterých však působí převážná
většina zednářů – pozn. překl.), všechny pozice, což jsem učinil, takže vím, co
zednářství učí, protože já sám jsem to učil.
Amerika a zednářský omyl
Jak jsem řekl,
v Americe není zednářství považováno za škodlivé, je jednoduše považováno
za společenskou organizaci, a já jsem se sám sebe často ptal, proč tomu tak je?
Proč je vnímáno jinak než v Evropě? A důvodem, kterým začnu je, že Amerika
nikdy nebyla katolickou zemí. Amerika byla založena svobodnými zednáři a
zednářská ideologie je zakotvena v Ústavě Spojených států. Například
v zakládací klauzuli tam, kde vláda /stvrzuje, že/ nebude brát ohled na
žádné náboženství. To je odmítnutím společenské vlády Našeho Pána Ježíše
Krista. V klauzuli o svobodném praktikování, která dává člověku právo
vyznávat jakékoliv náboženství – opět v protikladu ke katolické víře.
Amerika žije náboženství svobodného zednářství a to je důvod, proč zednářství
není považováno za hrozbu. Byli to členové Nejvyššího soudu Spojených států,
kteří stvořili doktrínu odluky Církve a státu ve Spojených státech za
prezidentů Roosevelta, Trumana a Eisenhowera (z nichž všichni byli zednáři). Ti
dohromady jmenovali dvanáct členů Nejvyššího soudu, kteří všichni byli zednáři.
Od roku 1941 do roku 1971 zednáři dominovali Nejvyššímu soudu a skrze soudní
rozhodnutí stvořili zednářskou doktrínu odluky Církve a státu.
Dvacet třikrát odsouzené
zednářství
Katolíci by to měli
vědět nejlépe, protože jen zřídka které jiné omyly byly zavrženy tak často jako
zednářství. Při svém pátrání jsem objevil, že dvanáct papežů vydalo ne méně než
dvacet tři různých zavržení svobodného zednářství. A toto učení je považováno
za část řádného a obecného učitelského úřadu Církve a je pro duše všech
katolíků závazné. Církev vždy měla jasný postoj k zednářství.
Fátima varuje před
svobodným zednářstvím
Nyní bych se rád obrátil
k Fátimě a pokusil se vám podat náhled na to, jak jsou Fátima a zednářství
spjaté. Víme o třech tajemstvích nebo o třech částech jednoho tajemství.
Zaprvé, máme vizi pekla, zadruhé, Naše Paní vyjevila nebo nás varovala ohledně
omylů Ruska a potřebě zasvětit Rusko Jejímu Neposkvrněnému srdci, a zatřetí,
existuje vize biskupa v bílém. Bez jakékoliv další informace tedy vidíme
varování ohledně omylů, ohledně lidí, kteří půjdou do pekla a toho, jak je
nějakým způsobem Církev zahrnuta do třetí části, protože je do ní zahrnut
papež.
Pak ve čtvrté Vzpomínce
píše sestra Lucie slova Naší Paní: „V Portugalsku zůstane dogma víry vždy
zachováno atd.“, což samozřejmě znamená, že dogma víry nebude zachováno všude.
Proč? Kvůli těmto
omylům. To co tedy máme, jsou omyly Ruska, které otravují svět a Církev a vedou
duše do pekla.
Co jsou tedy ty omyly
Ruska? Jsou naprosto totožné s omyly zednářství. Naprosto totožné. Krátce
řečeno, odmítnutí Ježíše Krista a Jeho svaté katolické Církve. Odmítnutí teze
„Bůh stvořil člověka“ a oslava teze „člověk stvořil boha“. Odmítnutí
nadpřirozeného a oslava přirozeného. Proto je zednářství náboženstvím
naturalismu. My všichni můžeme být bratry na úrovni přirozeného, ale jestliže
odmítneme úroveň nadpřirozeného, nemůžeme být bratry v řádu milosti. Bratry
a sestrami jsem jen, když jsme sjednoceni v Kristu a v Jeho mystickém Těle
skrze milost. Nakonec je to otázka Boha versus satana a tak to sestra Lucie
staví. Řekla, že satan chce svést rozhodující bitvu s Naší Paní a my si
musíme vybrat...
Zednářství je falešným
náboženstvím
Zednáři si obecně nárokují,
že jejich umění povstalo od operativních zednářů, kteří stavěli hmotné stavby,
katedrály v Evropě, a během období osvícenství (což bylo období, během
nějž existovalo hnutí za vynětí člověka z područí církevní autority a
nadpřirozeného zjevení) začali přizývat do zednářství další lidi – bankéře,
právníky, řemeslníky atd. A tomu se říká spekulativní zednářství.
Zednářství jak se dnes
praktikuje je tedy v podstatě duchovní organizace, protože stejně jako
operativní zednáři stavěli hmotné stavby, dnešní zednáři se snaží stavět
duchovní stavby a jejich rituály jsou duchovně orientované. Zednářské odmítání
nadpřirozených pravd víry a zednářské propagování naturalismu jsou jasně
vtěleny do zednářských rituálů a já vám nyní dám některé příklady.
Zednářský rituál je
blasfémií a uctívá soubor pohanských bohů
V prvním zednářském
stupni – a tyto rituály jsou rituály, které jsou všeobecně platné – všichni
muži, kteří vstupují do zednářství, zažívají, co vám nyní řeknu. V prvním
zednářském stupni je kandidát na zednáře požádán, aby se svlékl, odložil
všechno oblečení kromě spodního prádla, ale to není vše. Je také požádán, aby
si odložil řetízek s křížkem, škapulíř, svůj snubní prsten, protože jak
rituál zvláště říká, člověk si nemá s sebou brát nic „urážlivého nebo
obranného do lóže“. Urážlivého, protože katolicismus uráží zednářství a
obranného, protože chtějí, aby byl člověk zranitelný. Nechtějí, aby měl
duchovní obranu.
Zednářská blasfémie
Člověk také dostane na
krk smyčku a tato smyčka symbolizuje jeho vztah k profánnímu světu, jeho
bývalé náboženství. Uvidíte, že smyčka je odstraněna, když člověk nakonec
vstoupí ve smlouvu se zednářstvím. Také člověk dostane pásku na oči a je
vyhlášeno, že se nachází ve stavu duchovní temnoty. Řekli: „Toto je pan John
Salza, který byl po dlouhou dobu v temnotě a nyní chce být přiveden do
světla.“ Nu, a to jsem měl pásku na očích jen na pár minut. Očividně
mluvili o faktu, že ačkoliv jsem byl pokřtěn do světla Ježíše Krista, jsem ve
stavu duchovní temnoty.
Zednářské výhrůžky a
tajemství
A pak, když člověk
přijde do lóže, přiloží mu na levé obnažené prso ostrý nástroj a řeknou: „Tak
jako je toto nástrojem bolesti tvého těla, nechť je vzpomínka na něj tímtéž pro
tvé svědomí, pokud bys někdy porušil svá zednářská tajemství.“ To je
zastrašovací taktika, která se také používá v satanských rituálech.
Zednářství jasně deklaruje, že je tajnou organizací.
Zednářské satanské
modlitby
Když kandidáta doprovodí
do lóže, přinutí ho, aby poklekl a účastnil se modlitby, a je to právě zde, kde
začíná být připravován na to, vnímat Boha jako božstvo jakéhokoliv a každého
náboženství. Zednářství se modlí k bohu, kterého nazývá Velkým architektem
všehomíra, pod nímž lze dle zednářství nalézt všechny bohy. Takže i když sv.
Pavel říká, že Ježíšovo jméno je jméno nade všechna jména, zednářství říká, že
Bůh je bezejmenným Bohem stovky jmen. Svatý Pavel učí, že nemůžeme být spjati
s nevěřícími – známe duchovní axiom lex orandi, lex credendi – to
jest, že pokud se modlíme se zednáři, začneme věřit jako zednáři.
Zednářství nejen vzývá
božstvo v modlitbě, ale také má jedinečné symboly a jména pro Boha. Zmínil
jsem jméno Velký architekt všehomíra. V anglicky mluvících lóžích je
zednářský bůh prezentován písmenem „G“. A v zednářské Bibli, kterou dávají
svým čerstvě zasvěceným členům, což je Bible v překladu krále Jakuba
s vlastní zednářskou přílohou, se říká, že písmeno „G“ představuje
„velkého boha všech zednářů“. Zednářství, a také bůh zednářstva, je
představováno vševidoucím okem, což je jasně pohanský symbol sahající zpět
k Osirisovi. A od každého zednáře se požaduje, aby se
v modloslužebném aktu klaněl těmto symbolům v zednářském rituálu.
Zednářské rituální lži
Zednářství tedy – skrze
užívání těchto jedinečných jmen, jedinečných symbolů a jedinečných modliteb -
chce sjednotit lidi v duchovním bratrství a také božstva všech náboženství
v duchovním božství. To je obludná forma synkretismu. Protože zednářský
bůh není Svatou Trojicí, je to falešný bůh a před pravým Bohem je to ohavnost.
Jak říká svatý Pavel, existuje mnoho bohů a mnoho pánů, ale pouze jeden pravý
Bůh a jeden Pán Ježíš Kristus.
David nám v žalmech
říká, že všichni bohové národů jsou ďáblové, a bůh zednářů je tudíž ďáblem.
Poté, co se člověk zúčastnil této modlitby k božstvu, Uctívaný velmistr
jej otázkou: „Komu věříš?“ vyzve, aby učinil vyznání víry. A nezáleží na tom,
jaké božstvo kandidát vyzná, zednářství mu vždy odpoví: „Tvá víra je vírou
v Boha, tvá víra je opodstatněná.“ Takže i těm, kteří odmítnou Ježíše Krista
(tzn., že v odpovědi na danou otázku uvedou např., že věří v Buddhu,
to jest falešného boha – pozn. překl.), zednářství otevřeně lže (neboť jim vždy
odpoví, že jejich víra je vírou ve skutečného Boha – pozn. překl.). A to je
proto, že tvůrcem zednářství je otec lží.
Ve skutečnosti tento
postoj odporuje nejen zjevení, ale samotnému rozumu. Křesťanské a nekřesťanské
náboženství očividně nemůže být v tomto bodě obojí správné. Jedno
z nich je falešné. Zednářské učení zde evidentně zcela popírá objektivní pravdu,
protože zednářství říká oběma z nich, že věří v pravého Boha.
Blahoslavený Pius IV. o tom řekl, že nic šílenějšího nikdy člověk nevymyslel. A
tak zednářství klade tuto představu, tuto falešnou představu lidské
důstojnosti, svobody, rovnoprávnosti, bratrství zcela nad pravdu a staví
člověka nad Boha – což jsou omyly Ruska a omyly zednářství.
Zednářské krvavé přísahy
a sebeprokletí
Dále se po člověku
požaduje přísaha u zednářského oltáře, který je v zednářství nazýván
„obětním místem“. Obětním místem je nazýván, protože za prvé zde člověk skládá
krvavou přísahu, kterou popíšu a za druhé, protože obětuje své bývalé
náboženství pro zednářské náboženství.
Jestliže člověk vyzná,
že je křesťanem, skládá přísahu na Bibli a přísahá, že by si raději nechal
podříznout hrdlo, vytrhnout jazyk z kořene, nechat rozpárat hruď, nechat
vyrvat srdce, nechat své tělo rozpůlit a vyjmout z něj střeva a nechat je
spálit na prach, než by porušil svou zednářskou přísahu. Tyto přísahy jsou
sebeprokletími a tyto typy přísah jsou zjevně smrtelným hříchem a jeví známky
krvavé oběti. Takovéto popisy trestů se nazývají „krvavými přísahami“ a
potvrzují smluvní přirozenost těchto přísah.
Zednářské rituály –
smlouvy s ďáblem
Vy víte, že „smlouva“ je
považována za spojení mezi osobami – známe to z naší teologie – a krev
vždy symbolizuje, ať již je obětována skutečně nebo symbolicky, potvrzení
smlouvy. Když člověk obětuje krvavou přísahu na zednářském oltáři, zpečeťuje
zednářskou smlouvu, jíž je nyní vázán. Právě v tomto bodě mu je
z krku sňata smyčka a je poprvé nazván bratrem. Proč? Protože nyní je ve
smluvním spojení se zednářstvím.
Tyto přísahy jsou bránou
pro satana a okultismus a slouží jako překážky milosti. Těmito prokletími
zednáři přísahají, že budou narušovat chrám Ducha Svatého v samotném Písmu
svatém, které inspiroval. Po přísaze člověku sejmou pásku a je „přiveden do
světla“. A to, co před sebou vidí, je zednářský úhelník, kružidlo a
svazek posvátného zákona. Jestliže vyznává křesťanství, bude to Bible, ale také
nemusí být. Bible může být doplněna nebo nahrazena jakýmkoliv náboženským
spisem – Zend Avestou, Zoharem, Koránem, Knihou Mormon, čímkoliv.
Stejně jako zednářství
vnímá všechny bohy jako rovnoprávné s Trojicí, vnímá všechny náboženské
spisy jako rovnoprávné s Biblí. A toto je opět proti rozumu. Bible
potvrzuje božství Krista, Korán odmítá Kristovo božství, a přesto zednářství
obojí bere jako výraz Boží vůle. Autorem je zajisté sám ďábel.
Zednářský kult člověka
Tento kult člověka
pokračuje, když zednář obdrží svou bílou zástěru. Možná víte, že zednáři nosí
při svých rituálech zástěry. A zednáři je řečeno, že bílá zástěra představuje
čistotu života a jednání, což je nezbytně nutné, aby získal přístup do nebeské
lóže tam nahoře. Také dostane kladívko a dozví se, že stejně jako
v dávných dobách operativní zednáři používali kladívko k opracování
hrubého kamene, tak i on svým přirozeným úsilím může zdokonalit sám sebe a
učinit se hodným Boha jako živoucí kámen pro duchovní stavbu nebes.
Tridentský koncil
samozřejmě zavrhnul tuto představu, že člověk může učinit cokoliv duchovně
prospěšného pouze svým vlastním přirozeným úsilím, to bylo zavrženo, a tudíž je
zednářské učení zavrženo.
Zednářský výsměch Kristu
V mistrovském
zednářském stupni, což je třetí zednářský stupeň, zednářství učí svou nauku o
vzkříšení těla. A v zednářské Bibli se říká, cituji: „Vzkříšení těla je
základním dogmatem zednářské náboženské víry.“
V tomto stupni, který
je nazýván legendou třetího stupně, často nazývanou Chíramovou legendou, se
kandidát účastní alegorie. Má reprezentovat osobu jménem Chíram Abíf, která
historicky skutečně pracovala na Šalamounově chrámu. Ale tato legenda je
smyšlená, jde o fikci, je to něco, co si zednářství vymyslelo. V podstatě
je kandidátovi řečeno, že má tajné vědění, gnostické vědění, které od něj
kolegové zednáři chtějí získat. A uvnitř lóže na něj dotírají, on odmítne vydat
zednářské vědění a oni jej mučí. Doslova jej uhodí do hlavy, je chycen do pytle
a symbolicky zavražděn. Král Šalamoun pak hledá tělo, a abych ten dlouhý příběh
zkrátil, nakonec jej nalezne podle zelené akáciové větvičky, která je vysazena
vedle hrobu. A tím se rituálně říká, že Chíram Abíf byl popraven vně městských
bran jako Náš Pán, což je výsměch smrti Našeho Pána.
Zednářský rituál také
říká, že Chíram byl pohřben na vrcholku kopce západně od hory Moria (dle
tradice jde o dnešní Chrámovou horu – pozn. překl.). Opět výsměch Našemu Pánu.
Rituál také říká, že když zednáři přistoupí k mrtvému tělu při obřadu,
učiní to, co je nazýváno velkým znamením nouze a řeknou: „Ach Pane, můj
Bože, není pomoci Synovi vdovy?“ Vdovou je Naše Paní a Synem je Náš Pán Ježíš
Kristus. To je satanská parodie smrti, pohřbení a vzkříšení Našeho Pána. Poté
je kandidát „vzkříšen“ Uctívaným velmistrem. Ten mu řekne, že toto symbolické
vzkříšení dosvědčuje zednářskou víru ve věčný život.
Když člověk opravdu umře
svou přirozenou smrtí, může mít zednářský pohřeb, při němž je oblečen ve své zednářské
zástěře podobně jako do křestního oděvu a všichni jeho zednářští bratři přiloží
onu akáciovou větvičku, podle níž bylo Chíramovo tělo nalezeno. Přiloží ji na
jeho hruď a odporučí jeho duši Velkému architektovi všehomíra.
Zednářství jako satanova
synagoga
Papežové a Naše Paní
nazvali zednářství náboženstvím, sektou a kultem. A chápete teď již proč?
Zednářství má své vlastní náboženské doktríny, své vlastní rituály, své vlastní
jedinečné modlitby, svá vlastní jména pro Boha, své vlastní symboly Boha, svá
vlastní jména nebes, své vlastní symboly nebes, svou vlastní teologii, své
vlastní pohřební rituály, své vlastní smlouvy, má kaplana, má své oblečení, má
místa schůzek nazývaná chrámy, má pro lóže zasvěcovací rituály, má svou hudbu,
má své svátky, které jsou výsměchem křesťanství – svátek Jana Křtitele 24.
června a Jana Evangelisty 27. prosince. Má svůj vlastní kalendář. Zednáři
nepoužívají výraz anno domini, používají anno lucis, lucifera,
rok satana. Přidávají 4 000 let k roku 2010, takže v zednářství
je teď rok 6010. Zednářské autority také říkají, že zednářství je náboženství a
papežové nazvali zednářství satanovou synagogou. A my teď víme proč.
Quito a Fátima
Vzpomeňme si nyní na
varování Naší Paní v Quitu (článek na Vendée zde),
které předcházelo Fátimě. Vzpomeňte si, že řekla: „Zednářství bude vládnout,
satan bude ve 20. století vládnout takřka výlučně skrze zednářství.“ A Církev
bude ztrestána za herezi, bezbožnost a nemravnost. A tyto věci byly Naší Paní
potvrzeny ve Fátimě.
A co jsme tedy viděli od
roku 1960, roku, kdy mělo být Třetí tajemství odhaleno? Nu, měli jsme koncil,
který se poprvé rozhodl neodsoudit omyly. Církev, aby potvrzovala svou nauku,
vždy zavrhovala omyly, které působí na tuto nauku. A ano, toto se nestalo.
Zvláště šlo o omyly Ruska – komunismus a ateismus. A opět, v době, kdy
mělo být Třetí tajemství odhaleno.
Na pastorační úrovni se nepodařilo vyjádřit nauku. Nic z toho není dogmatické, jak víme, nebo definitivní a je to jen na pastorační úrovni. Místo toho, aby se precizovalo, jak to Církev vždy činila, užilo se víceznačné frazeologie. Je možné dát mnoho příkladů. Například slovo „subsistit“. To, že Církev susbstituuje v katolické Církvi dělá dojem, že Kristova Církev je jaksi větší než katolická Církev, že zahrnuje také heretiky, kteří odmítají papežství. Takhle to koncil neřekl, ale tento typ víceznačných vyjádření se propůjčil modernistickým interpretacím.
Na pastorační úrovni se nepodařilo vyjádřit nauku. Nic z toho není dogmatické, jak víme, nebo definitivní a je to jen na pastorační úrovni. Místo toho, aby se precizovalo, jak to Církev vždy činila, užilo se víceznačné frazeologie. Je možné dát mnoho příkladů. Například slovo „subsistit“. To, že Církev susbstituuje v katolické Církvi dělá dojem, že Kristova Církev je jaksi větší než katolická Církev, že zahrnuje také heretiky, kteří odmítají papežství. Takhle to koncil neřekl, ale tento typ víceznačných vyjádření se propůjčil modernistickým interpretacím.
Koncil také podal
bezprecedentní příznivé náhledy na nekatolická náboženství, která jsou
překážkou ke spáse a všechna vykazují zednářského ducha jednoty před pravdou.
Ve skutečnosti si můžeme myslet, že koncil představil novou nauku. Opět, ani
dogmatickou, ani definitivní, ale jen jako politiku nebo postoj k náboženské
svobodě. Bylo to zde, kde koncil poprvé řekl, že člověk má právo – nejen
svobodu (psychologickou svobodu), ale objektivní přirozené právo založené na
své důstojnosti a přirozenosti - na náboženskou svobodu. Jak je to možné?
Člověk nemá právo, Bohem dané právo, neposlouchat Boha. Člověk nemá právo
uctívat Boha mimo Církev. Rusko přijalo tento názor na náboženskou svobodu
v roce 1997 a to zabránilo katolíkům evangelizovat Rusko.
Falešná náboženská
svoboda je zednářskou doktrínou
Náboženská svoboda je,
myslím si, jádrem problému v Církvi a je jistě jádrem zednářské nauky.
Skutečně máme zednáře, kteří chválí učení Druhého vatikánského koncilu.
Francouzský zednář Yves Marsaudon napsal knihu nazvanou Ekumenismus očima
tradičního zednáře a říká, cituji: „Všechny cesty vedou k Bohu a toto
svobodné smýšlení pocházející z lóží se skvěle rozšířilo v chrámu sv.
Petra.“ Jestliže zednáři chválí učení ekumenického koncilu, je s oním
ekumenickým koncilem něco v nepořádku.
Také máme ve 20. století
odlišné vyjádření katolické víry. Máme novou mši, která byla stvořena
z ničeho Annibalem Bugninim, jehož vlastní životopis poskytl důkaz, že byl
svobodným zednářem. A není žádným překvapením, že Ottavianiho
intervence konstatovala, že Bugniniho mše nereflektuje teologii mše
tak, jak ji dogmatizoval Tridentský koncil. Papež také povolil šesti
protestantům, z objektivního hlediska heretikům, kteří odmítají teologii
mše, aby byli konzultanty při tvorbě nové mše. Naprosté zmatení v Církvi.
Vzpomeňte si, že Naše
Paní v Quitu varovala ohledně zkažení obyčejů. A co novoty, které
vstoupily do Církve ve 20. století? Přijímání na ruku ve stoje. Kněz čelem
k lidu. Ministrantky. Kánon pronášený nahlas v národním jazyce.
Protestantské popěvky. Opět zkažení církevních zvyků v Církvi. Nyní máme
vysoce postavené duchovní, kteří se modlí s protestanty, Židy a pohany
jako bychom byli všichni na stejné úrovni, aniž by je vyzvali, aby se pro spásu
svých duší připojili ke katolické Církvi. A přesto tito vysoce postavení
duchovní nahlíží P. Grunera, Bratrstvo sv. Pia X. a jiné věrné katolíky, kteří
se přidržují víry všech časů, jako by byli „mimo“ Církev. Jen ďábel je původcem
takového zmatení. A za třetí, morálka. Vzpomeňte si na varování v Quitu –
hereze, bezbožnost a nemravnost.
A co máme ve 20.
století? Máme v Církvi krizi kvůli sexuálnímu zneužívání kněžími,
která se nepodobá ničemu, co jsme kdy zažili, kde pedofilní a sodomitští kněží
mají svobodu se volně procházet a páchat zločiny na dětech. Náš Svatý Otec
papež Benedikt, navzdory tomu, co říkají média, se s tím snaží něco dělat.
To mi připomíná varování papeže Pia XII. pro budoucnost ohledně sebevraždy
Církve při změně víry Církve v její liturgii, v její teologii a
v samotné její duši.
Zednářská revoluce
v Církvi od roku 1960
V katolické Církvi
ve 20. století proběhla zednářská revoluce. Od roku 1960, roku, kdy mělo být
Třetí tajemství odhaleno, se Církev začala přeorientovávat ke světu. Vlastně
jsem laskavý, když to nazývám přeorientováním, protože sestra Lucie to nazvala
„ďábelskou dezorientací“. Ten výraz použila tolikrát, že člověk přemýšlí, zda
ten výraz vlastně není součástí Třetího tajemství. Všechno toto je spojeno
s Fátimským poselstvím a tím, že se nedbá žádosti Naší Paní.
Závěrem tedy již víme,
proč nás Naše Paní varovala před zednářstvím. Tato poselství jsou jádrem Quita
a Fátimy. Také víme, že existuje část textu, která nebyla ještě odhalena. To je
bez debat. My nejen známe povahu tohoto textu, ale také jeho charakteristiku –
25 řádek s obtížnými portugalskými idiomy. O tom uslyšíte tento týden
(narážka na konferenci Fátimská výzva – pozn. překl.). Ale z Fátimy a
Quita šla varování, že zednářská ideologie pronikne do Církve, s největší
pravděpodobností skrze ekumenický koncil a bude inspirovat vůdčí církevní
osobnosti k opuštění tradice a povede duše k zatracení. Také máme od
mnoha lidí souvislé a jasné svědectví o tom, co představuje Třetí tajemství.
Zdroj: The Fatima Crusader
Překlad: D. Grof